UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1251
hahahahaha hi guys pagawas lang kos ako gibati nya basin naa sad moy ikasulti hahahaha
soooi there's this person na ka-"talk" nako for like 3 months and yes naa mi call sign hahahahahhahahaha ang pambansang "baby." mura gyud mig couple kung hunahunaon, ga ily, ga call kada gabie, and so on. pero valid lang ba nga gikapoy na kog paubos ug sabot sa iyaha? naa man gud syay trauma sa iyaha past rs kay gibinuangan sya, akoa man gipakita gyud sa iyaha na sincere ko ug dili nako na mabuhat kay ako sad naay trauma about cheating tungods akoa papa wkwkwkw. nya karon halos tanan selosan niya, ultimo ako ig-agaw na manghod sa akoa. syempre akoa siya gisabot unya gina reassure gyud nako sya. unya kaganiha samtang ga call mi, like kanang naka call ra bitaw pero wala gyud ga storya—kay usually mag storya mi kanang padung na tug—ga chika2 mis ako roommie about sa akoa ex tas sige ko katawa kay funny kaayo lagi ang nahitabo sa akoa past. karon nalain sya kay ngano daw ga chika mis about sa akoa past unya happy daw kayko. at first ako gina explain sa iyaha hangtod sa ga lalis na mi nya nidako na ang amo away. tas ana sya sa akoa nga sorry daw kay tungod ingana sya kay sa iya past ana ana, nya nadala na kos ako emotions, ana ko nga aw ug wa pa sya naka get over wala nalang unta sya nakig storya sa akoa kay ending ana kami parehas masakitan. tas hangtod sa niana ko na mao siguro di ko niya kaya ipursue tungod ana. nya giingnan ko niya nga "just wait, gadali diay ka?" sa akoa pud wala man ko ingon nga gadali, sa akoa man gud past kay perfect kaayo ang saying na "always liked but never pursued" ang ako lang nga unta bitaw nga iclear namo kung unsa mi, unsay padulngan, pero nganong mag expect man ko nga sayop man sad naho nga nisud kog ani na set-up hahahahhaha. so karon, nag deact kos ako ig kay adto man mi ga storya pero ako sya gipahibaw daan na mangayo sa kog space pero dili na ko mag expect sa iyaha na hulaton ko kay siya ang type of person na taas kaayog pride hahaha. need sad nakog break kay im very fragile atm kay daghan sad kaayo kog personal dilemmas. aysa segway gamay hahahahaha, there's this one time na gahilak ko at 2am kay i had an episode, the next morning ga ask siya ug ngano daw gahilak ko nya ana ko wa ko kahibaw nikalit lang, tas nikatawa siya nya niingon nga naa diay ingana. mind u, akoa sya gisultian na na diagnosed ko ug mental illness sauna and naa gihapoy time na mukalit lang na magka episode ko.
so mao to, im still reflecting if asa ko na part sayop and unsay mas maayo hahahahha kung kamo guys, unsa kahay mas maayo?
#TalabySarahG
Submitted: September 3, 2026 2:20:20 AM PST
發表於: Sept. 3, 2026, 12:42 a.m.