Tea is welcome. Toxicity is not.

Please ensure your submission complies with the Facebook Community Standards.

Characters: 0/10000

You can add up to 5 images. Help...

Your submission to UPC Biskolars Freedom Wall is anonymous, both to the page moderator(s) and CrushNinja. For more information on how we protect your privacy, please read our Privacy Policy.

Want to report a published submission?

Manage your own Anonymous Facebook pages with CrushNinja!

Recent Submissions
Click one or more of the submissions below to tag them in your submission.
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1256 guys, imotivate ko ninyo bi. super daghan na gyud kog problems. kapoy na. Submitted: September 3, 2026 8:02:37 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:43:03 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1255 Talaga ba John Submitted: September 3, 2026 8:00:43 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:42:50 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1254 lorrenz this mikeiah that, send your sleeper picks instead para naa nasad bag-o nga names sa fw oy Submitted: September 3, 2026 7:36:10 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:42:39 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1253 nasa cos ba ang ❤️ ni hanz? 💔 Submitted: September 3, 2026 7:12:17 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:42:28 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1252 hey vinzr can you please give being mlm a try (ready to beg) Submitted: September 3, 2026 3:16:48 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:42:23 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1251 hahahahaha hi guys pagawas lang kos ako gibati nya basin naa sad moy ikasulti hahahaha soooi there's this person na ka-"talk" nako for like 3 months and yes naa mi call sign hahahahahhahahaha ang pambansang "baby." mura gyud mig couple kung hunahunaon, ga ily, ga call kada gabie, and so on. pero valid lang ba nga gikapoy na kog paubos ug sabot sa iyaha? naa man gud syay trauma sa iyaha past rs kay gibinuangan sya, akoa man gipakita gyud sa iyaha na sincere ko ug dili nako na mabuhat kay ako sad naay trauma about cheating tungods akoa papa wkwkwkw. nya karon halos tanan selosan niya, ultimo ako ig-agaw na manghod sa akoa. syempre akoa siya gisabot unya gina reassure gyud nako sya. unya kaganiha samtang ga call mi, like kanang naka call ra bitaw pero wala gyud ga storya—kay usually mag storya mi kanang padung na tug—ga chika2 mis ako roommie about sa akoa ex tas sige ko katawa kay funny kaayo lagi ang nahitabo sa akoa past. karon nalain sya kay ngano daw ga chika mis about sa akoa past unya happy daw kayko. at first ako gina explain sa iyaha hangtod sa ga lalis na mi nya nidako na ang amo away. tas ana sya sa akoa nga sorry daw kay tungod ingana sya kay sa iya past ana ana, nya nadala na kos ako emotions, ana ko nga aw ug wa pa sya naka get over wala nalang unta sya nakig storya sa akoa kay ending ana kami parehas masakitan. tas hangtod sa niana ko na mao siguro di ko niya kaya ipursue tungod ana. nya giingnan ko niya nga "just wait, gadali diay ka?" sa akoa pud wala man ko ingon nga gadali, sa akoa man gud past kay perfect kaayo ang saying na "always liked but never pursued" ang ako lang nga unta bitaw nga iclear namo kung unsa mi, unsay padulngan, pero nganong mag expect man ko nga sayop man sad naho nga nisud kog ani na set-up hahahahhaha. so karon, nag deact kos ako ig kay adto man mi ga storya pero ako sya gipahibaw daan na mangayo sa kog space pero dili na ko mag expect sa iyaha na hulaton ko kay siya ang type of person na taas kaayog pride hahaha. need sad nakog break kay im very fragile atm kay daghan sad kaayo kog personal dilemmas. aysa segway gamay hahahahaha, there's this one time na gahilak ko at 2am kay i had an episode, the next morning ga ask siya ug ngano daw gahilak ko nya ana ko wa ko kahibaw nikalit lang, tas nikatawa siya nya niingon nga naa diay ingana. mind u, akoa sya gisultian na na diagnosed ko ug mental illness sauna and naa gihapoy time na mukalit lang na magka episode ko. so mao to, im still reflecting if asa ko na part sayop and unsay mas maayo hahahahha kung kamo guys, unsa kahay mas maayo? #TalabySarahG Submitted: September 3, 2026 2:20:20 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:42:16 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1250 guys how do u actually advance from happy crush to may something? curious lang ko. and like what if di mo talking terms like di mo blockmate pero u guys follow each other pero parang… yun lang di naman sa paging desperate pero hahahah hindi ko na alam Submitted: September 3, 2026 2:11:32 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:38:55 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1249 advice po kung anong gagawin pag nagconfess sayo yung friend mo?😩 Submitted: September 3, 2026 1:30:38 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:38:42 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1248 #UPCBFW_1225 Hiii!! Thank you so much for sharing it here diay! I wouldn’t have known na nabilin nako ang glasses if you hadn’t shared it here huhu. Please let me know how I can reach out to you, if by chance gikeep nimo siya. My fb name is Yen Torres, btw! I’ll also be sharing some proof of ownership once we’re in contact na. Thank you again! 🥹🫶 Submitted: September 3, 2026 1:23:10 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:38:30 AM
Profile picture for UPC Biskolars Freedom Wall
#UPCBFW_1247 hewoo (⁠ ⁠˵⁠ ⁠°⁠ ⁠~⁠ ⁠°⁠ ⁠˵⁠ ⁠) i wanna express my thoughts here regarding the use of ai in studying. i personally think the more i use it the less i actually understand anything. (blank blank) we have been encouraged to use it to assist us with our studies i mean, it could be useful when u wanna translate this complex passage to a simpler words for you to understand it easily--but i still find myself get demotivated by the thought of having to use ai to do the thinking for me. it doesnt feel right TvT idk if its just me---if you dont use ai in your studies, you are most likely going to fall behind (time and energy spent) -- and i think the way we are learning right now is kinda leaning to fast-paced? and we are expected to utilize ai for it? idk, i feel this sense of urgency around me that we have to use this or that otherwise you are not gonna adapt blah blah blah. and its really distressing or maybe im just overreacting i miss the feeling of studying slow and steady, and i grieve that i cant usually do it like how i used to (⁠ ⁠:⁠ ⁠˘⁠ ⁠∧⁠ ⁠˘⁠ ⁠:⁠ ⁠) Submitted: September 3, 2026 12:46:56 AM PST
Published at: September 3, 2026 12:37:23 AM
See more on Facebook..